Úvod » ČTYŘKOLKY PRACOVNÍ ATV » SMC » SMC Jumbo 850 V-twin EPS


        

SMC Jumbo 850 V-twin EPS

novinka

 

naše cena bez DPH: 198 339 Kč
naše cena s DPH (21 %):
239 990 Kč

SMC Jumbo 850 V-twin EPS


Stroj na radost! Ano, takto nejvýstižněji by se mohla nazývat nová osmsetpadesátka ze stáje SMC. Zapomeňte na vše, co jste o čtyřkolkách věděli. Tento stroj je prostě jiný! Explozivní výkon skvělého V-Twin motoru přenáší prostřednictvím variátoru s motorovou brzdou a vychytaných převodů na terén s tak neuvěřitelnou lehkostí, že vám už zbyde jen soustředit se na čistou radost z jízdy! K dokonalému zážitku vám nové Jumbo přibalilo fantasticky fungující posilovač řízení a prvotřídní ergonomii podvozku!

Cena: 234.990,- (SK 8800,- EUR)
Více možností

Cena obsahuje: 12" hliníkové disky, 6ti plátnové odolné pneumatiky Maxxis Bighorn, Posilovač řízení EPS, homologované tažné zařízení, silný naviják, přední i zadní nosiče.

Příplatková výbava

Opěrka a madla spolujezdce: +1.000,-

Dostupné barvy: černá

Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23,5 litru
Délka: 2315 mm
Šířka: 1216 mm
Výška: 1300 mm
Rozvor: 1482 mm
Suchá hmotnost: 364 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: Vpřed, vzad a terénní redukce
Přední pneu: 25x8-12"  Maxxis Bighorn 2
Zadní pneu: 25x10-12 Maxxis Bighorn 2
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC
Objem motoru: 818 cm3
Výkon motoru: 73 HP
Točivý moment: 84 Nm
Vrtání x zdvih: 92 mm x 61,5 mm
Plnění motoru: EFI Delphi (USA)
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: C.D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů